vakil

vakil

vakil

vakil

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وکیل باتجربه خانم درتهران

وکیل باتجربه خانم درتهران ،ازمهمترین دغدغه های افرادی که به مشکلات حقوقی و کیفری می خورند این است که بتوانند در زمانی که نیاز دارند با وکیل خوب و کارکشته مشاوره کنند.

اما مسئله مهم این است .که وکیل خوب را چگونه می توان پیدا کرد. و اصلا وکیل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟.

اصولا پیدا کردن وکیل خوب صرفا به این معنا نیست که باید یک وکیل در تمام امور متخصص باشد.و گرفتن نتایج موفق و مطلوب در پرونده هایش می تواند نقطه قوت او باشد.

به همین جهت در داادگاهها بازپرس ،قاضی ... با دید مثبتی به پرونده های وکلای موفق نگاه می کنند.

چگونه بهترین وکیل خانم را در تهران پیدا کنیم؟

باید تحقیق کنید که وکیل منتخب شما از شهرت خوبی دردادگاه ها وشعبه های حقوقی برخوردار باشد.تبلیغات مستمراز تمام رسانه ها نمی تواند تماما تضمین کند که وکیلی خوب است یاخیر؟.همانطور که جنسیت و ظواهر دفتر کار گویای برتری نیست.

صداقت در گفتارو رفتار از ویژگی های بارز هر وکیل موفقی است . یک وکیل خوب با دانستن و علم اینکه چه راههایی می تواندپرونده موکلش را به بهترین شکل ممکن و قانوی زودتر به نتیجه برساند با تسلط به قوانین اقدام به پیگیری می کند.

از طریق کانون وکلا که مطمئن ترین راه برای اعتماد به یک وکیل است می تواند ما را در انتخاب یک وکیل خانم خوب راهنمایی کند.

شرایط یک وکیل خانم خوب

علاوه بر تسلط به مباحث قانونی یک وکیل خوب باید ویژگی های دیگری هم داشته باشد.که این ویژگی ها به روند پرونده بسیار کمک می کند.

در برخی شرایط با وجود کسب نتابج خوب در پرونده موکل همچنان احساس نارضایتی می کند .زیرا وکیل در برقراری ارتباط و همکاری دو طرفه موفق نبوده است.

پس مهارت های کلامی ،ارتباطی و گفتاری بسیار در موفقیت یک و کیل اهمیت دارد.

یعنی همانطور که یک وکیل باید علم و آگاهی بالایی داشته باشد باید در بیان گفتار شیوایی نیز داشته باشد.از طرفی گوش دادن به صحبت های موکل و یا در جلسات دادگاه

ازمسائل مهم است.

مهارت ایجاد اعتماد در مراجعین

ایجاد اعتماد در موکل یکی از معیارهای مهم یک وکیل خوب است.ایجادیک رابطه‌ی مؤثر و پایدار از طریق ایجاد اعتماد در طرفین شکل می گیرد.در صورتی که اعتمادی میان موکل و وکیل ایجاد نشود می توان ادعا کردبررسی پرونده به مشکل خواهد خورد.

۱.شنونده خوبی باشد و سوال هایی هم از موکل در جهت گوش دادن به صحبت های وی بپرسد.

۲. درمورد روند پیشبرد پرونده موکل را از تمام مراحل آگاه کند.

۳.از کلی گویی خودداری کند.

۴. دررابطه با هزینه ها و دستمزد براحتی و روشن صحبت کند.

۵.فرصت فکر کردن به موکل می دهد تا در مورد راه های پیشنهادی خوب فکر کند و تصمیم بگیرد.

۶. یک وکیل خوب به موکل اطمینان می دهد که در جهت دستیابی به موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در عمل نیز این موضوع را به موکل خود نشان دهد.

وکیل مجرب خانم

۱٫شجاعت در عمل

۲٫ صداقت

۳٫ آگاهی و تسلط به قوانین

۴٫ بیانی شیوا وقوی

وکیل باتجربه خانم میترا اردانی

جایگاه زنان در دادگستری با گذشت زمان از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است. وتوانایی وکیل پایه یک زن در دادگستری برکسی پوشیده نیست.

درجامعه اسلامی ایران به دلیل برخی شرایط خاص اجتماعی برخی افراد حاضر نیستند که رازهای زندگی و مشکلات زناشویی خود را با وکیل مرد مطرح کنند.به همین جهت به دنبال وکیل پایه یک زن می باشند که بتوانند راحت تر با او در ارتباط باشند.

حضور وکلای مجرب زن که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردارند برای یک مجموعه حقوقی می تواند یک امتیاز مثبت به شمار آید.

موسسه حقوقی وکیل الرعایا خوشبختانه در بین کادر خود از موهبت حضور وکیل پایه یک زن برخوردار است که سابقه خوبی در تعیین تکلیف مثبت پرونده های محوله از خود به ثبت رسانده است.

 

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

وکیل خانم در تهران

وکیل خانم در تهران ، در بسیاری از موارد مراجعه کنندگان برای حل اختلافات خود به وکلای دادگستری مراجعه می کنند.تجربه نشان میدهد در بسیاری از پرونده های حقوقی استفاده از وکیل خانم مجرب می تواند منجر به کسب نتیجه بهتر شود.

از جمله این موارد می توان به پرونده های خانواده از جمله ، مطالبه مهریه ، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت یا طلاق اشاره کرد. در بعضی موارد موکل خانم به صراحت بیان می کند .نیاز به وکیل خانم دارد که این مورد می تواند به خاطر راحتی و درک احساس متقابل باشد.

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران...

 با ارائه خدمات حقوقی در زمینه های مختلف اعم از طلاق ، مطالبه مهریه ، نفقه ، حضانت و همچنین در زمینه ملکی مانند: الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاع،خلع ید ،رفع تصرف ، اثبات مالکیت و دیگر دعاوی حقوقی و کیفری در خدمت مراجعین می باشد.

وکیل حقوقی خانم

دادگاه‌های دعاوی حقوقی، رسیدگی به مسائل مربوط به زندگی اجتماعی و اقتصادی افراد را بر عهده می‌گیرند. منظور از مسائل اقتصادی، تمامی موارد مربوط به اموال افراد، از قبیل مطالبه‌ی وجه، خرید و فروش اموال و ارث و… می‌باشد .و غرض ما از مسائل اجتماعی در دعاوی حقوقی، تمامی موضوعات مربوط به زندگی شخصی فرد به عنوان عضوی از جامعه را شامل می‌شود. به عنوان نمونه، ازدواج، طلاق و تابعیت و جنسیت و… . یک وکیل دعاوی حقوقی خانم، بر قوانین مدنی تسلط کافی داشته .و می‌تواند به خوبی مسئولیت رسیدگی به پرونده‌های حقوقی را عهده‌دار شود.

وکیل کیفری خانم

دعاوی کیفری، به دنبال وقوع یک جرم و درخواست مجازات مجرم مطرح می‌شوند. اعمالی که در قوانین اسلامی به عنوان جرم شناخته شده‌اند. از جمله قتل، کلاهبرداری، سرقت و فحاشی و خیانت در امانت و… در دادگاه‌های مربوط به دعاوی کیفری مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند .و وجه تمایز دعاوی کیفری با حقوقی این است. که در دادگاه‌های کیفری بحث مجازات شخص مجرم و جبران خسارت و زیان وارده مطرح می‌شود. به دلیل تمایز موضوعات دعاوی کیفری و حقوقی، یک وکیل کیفری خانم باید از دانش و تسلط کافی نسبت به قوانین مربوط به جرم و مجازات بهره‌مند باشد .و بتواند به خوبی از عهده‌ی اقدامات لازم برای دعاوی کیفری بیاید.

وکیل خانم در پرونده های خانواده

در پرونده های خانواده زمانی که موکل خانم باشد. در بیشتر موارد گرایش به وکیل خانم دارند به دلیل اینکه احساس راحتی و آرامش روحی بیشتری دارند .و در بیشتر موارد موکل های خانم به دلیل نداشتن اطلاعات حقوقی و داشتن خوف از مراجع قضایی و مواجه شدن با قضات دادگاه نیاز به وکیل مجرب خانم داشته اند .

اگر شما به دلیل عدم سازش و دفاع از حقوق خود مانند مطالبه مهریه، ترک انفاق زوجه و اجرت المثل دوران زوجیت نیازمند وکیل مجرب خانم هستید می توانید با مراجعه به  دفتر وکالت وکیل الرعایا مشکل خود را آسان کرده و به رضایت کامل برسید.

بهترین وکیل خانم

بدون شک یافتن یک وکیل خانم معتبر ومتخصص و اعتماد به او جهت سپردن کارهای دادگاهی به وی می تواند بسیار دشوار و گمراه کننده باشد.شما می توانید برای عدم دچار به سختی های یافتن یک وکیل خانم خوب و نیز اعطای وکالت به وکیلی که بتواند به خوبی از عهده کارهای پرونده شما بربیاید. با دفتر وکالت وکیل الرعایا تماس حاصل فرمائید.

چگونه به وکیل خانم دسترسی داشته باشیم؟

اگر به عنوان موکل قصد دارید تا در مراحل قضائی و محاکمی مثل دادگاه، دادسرا ،شورای حل اختلاف و ... از وکیل خانم در تهران کمک بگیرید.می توانید با دفتر وکالت وکیل الرعایا تماس گرفته. و از مشاوره تلفنی رایگان و در صورت نیاز مراجعه حضوری و دادن وکالت جهت حل مشکل خود اقدام نمایید.

خواهشمنداست. قبل از هرنوع اقدام حقوقی باوکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی داشته باشید.

دفتروکیل الرعایا

تیم حقوقی وکیل الرعایا به بانوانی که نیاز به وکیل پایه یک خانم در تهران دارند. .خدمات حقوقی ارائه می دهد. وکیل دادگستری زن ازحیث علمی و فنی هیچ تفاوتی با وکلای آقا نداشته. و شما می توانید با اعتماد به این قشر شریف پرونده های خود را پیش ببرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران ،وکیل و وکالت از ابزارهای اساسی در جهت اجرای عدالت و احقاق حق مردم جامعه و آگاهی از حقوق به شمار می رود.

بهترین وکیل دادگستری به اشخاصی اطلاق می شود .که...به موجب قوانین به عنوان وکیل در محاکم پذیرفته می شوند. تا قبل از سال ۱۳۷۹ تنها مرجع صدور پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری بود. اما پس از تصویب قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب ماده ۱۸۷ و آئین نامه اجرائی آن قوه قضائیه نیز به موازات کانون وکلای دادگستری مبادرت به صدور پروانه مشاوره حقوقی و وکالت می نماید.

مردم ایران نسبت به نهاد وکالت وکیل پایه یک دادگستری تهران آشنایی کافی ندارند

متأسفانه با وجود گذشت نیم قرن از پیدایش این نهاد بسیار دیده شده .که شخصی به دادگاه برای احقاق حق از دست رفتۀ خود مراجعه می نماید .ولی چون با روند دادرسی و کم و کیف آن آشنا نیست.دادخواست یا درخواست خود را ناقص و اشتباه می نویسد. و لذا به آنچه می خواهد نمی رسد. برعکس در غالب کشورهای اروپایی، مردم حتی برای کوچکترین مشکل خود، مثلاً مراجعه به وزارت دارایی و پرداخت مالیات، با وکیل مشاوره می نمایند .تا دچار مشکلات و گرفتاری های بعدی و یا قانونی نشوند .

در جوامع امروز امور و کارها بسیار حالت تخصصی دارند

بنابراین غالب افراد جامعه قانون و قواعد حقوقی را نمی دانند و با آن آشنا نیستند .و لزومی هم ندارد. که با این مفاهیم آشنایی داشته باشند.

اهمیت نقش وکلا در اجرای عدالت

امروزه یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش عدالت دستگاه قضایی در جوامع، حق دفاع و داشتن وکیل و آزادی و استقلال وکلا در انجام وظایف حرفه ای می باشد. زیرا عدالت واقعی محقق نمی گردد. مگر اینکه اصحاب دعوی و وکلای آنان بتوانند بدون هیچ ترس و واهمه ای اظهارات و مدافعات خود را آزادانه بیان نمایند .و قاضی نیز بتواند با استقلال تام تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

وظایف حرفه ای وکیل نسبت به موکل

۱) وظایف و تعهدات قراردادی

۲) وظایف و الزامات قانونی

۳) وظایف اخلاقی

وکلا نباید به موکل وعده قطعی و صددرصد برای کسب نتیجه و موفقیت در دعوی را بدهند

اخلاق حرفه ای ایجاب می نماید که وکلا در قبول وکالت هر چند که بر اساس اصول حقوقی مدارک و دلایل ابزاری موکل را در جهت طرح دعوی یا دفاع از موکل کافی بدانند نباید به موکل وعده قطعی و صد در صد برای کسب نتیجه و موفقیت در دعوی را بدهند.زیرا موفقیت یک دعوی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله ممکن است دلایل و مدارک جدیدی در جریان دادرسی از طرف مقابل ارائه گردد. و همچنین پیچیدگی امر قضاء و عوامل متعدد دیگری که می تواند در سرنوشت یک دعوی مؤثر واقع گردد .و بنابراین وکیل باید با صداقت کامل و بر اساس دلایل و مدارک موجود و در صورت وجود پرونده پس از مطالعۀ آن و در نظر گرفتن تمامی عوامل مؤثر در قضیه احتمال موفقیت و شکست در دعوی را صادقانه به موکل خاطر نشان نماید. تا در صورتی که موکل مصلحت بداند به جای رسیدگی قضایی در دادگستری که اصولاً پر هزینه و زمان بر است در دعوایی که موفقیت در آن مشکوک است به روشهای دیگر متوسل شده. و از طریق سازش و داوری به حل و فصل دعوی مبادرت نماید.َ

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

بهترین دفتروکالت درتهران

بهترین دفتروکالت درتهران ،امروزه با توجه به گسترش حرفه وکالت و نیز تعداد وکلایی که هر ساله به بازار کار اضافه می‌شوند. تعداد دفاتر وکالتی که هر ساله به این مجموعه اضافه می‌شوند، عدد قابل توجهی است. در شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور، تمرکز وکلا بسیار بالاست. بنابراین، انتخاب بهترین دفتر وکالت تهران برای انجام امور حقوقی مدنظر تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. برای پاسخ به این سوال که بهترین دفتر وکالت تهران کجاست باید ویژگی های بهترین دفتر وکالت در ابتدا بررسی شود.

دفتر وکالت، محلی است که در آن حداقل یک وکیل پایه یک دادگستری حضور دارد و در آن خدمات مختلف حقوقی نظیر مشاوره حقوقی، پذیرش وکالت در دعاوی مختلف و نیز تنظیم انواع متون حقوقی نظیر شکواییه، لایحه، دادخواست و اظهارنامه انجام می‌شود. مهم‌ترین تفاوت یک دفتر وکالت با موسسه حقوقی و یا گروه حقوقی در آن است که تعداد پرونده ها و نیز پرسنل یک دفتر وکالت بسیار کمتر از یک موسسه حقوقی و یا گروه حقوقی می‌‌باشد.

بهترین دفتر وکالت تهران کجاست؟

با بررسی ویژگی های بهترین دفاتر وکالت مشخص است که شاید بسیاری از دفاتر وکالت تهران حائز این شرایط نیستند. برای پاسخ به این سوال که بهترین دفتر وکالت تهران کجاست باید گفت که بهترین دفتر وکالت دفتری است که بتواند با تیم حقوقی خود نقاط مختلف تهران را پوشش دهد و بتواند با انجام پرونده‌های مختلف در دادگاه ها، دادسراها و سایر محاکم قضایی موجود در شهر تهران و نیز کسب تجربه در پرونده های مختلف و آشنایی کامل با رویه دادگاه ها در دعاوی مختلف، اقدامی دقیق و سریع در جهت احقاق حق موکل انجام دهد.

بهترین وکیل در تهران

وکیل متخصص علاوه بر تخصص و تجربه ، سخنور خوبی است و دارای قدرت استدلال و استباط می باشد و به علوم دیگر  از جمله روانشناسی و فقه آشنایی دارد .

رضاشریفی اردانی وکیل پایه یک دادگستری یکی از بهترین وکلای تهران ، با داشتن تجربه کافی در دعاوی مختلف از جمله دعاوی چک ، کیفری ،حقوقی ، خانواده ، آرا مطلوبی را به نفع موکل خود اخذ نموده است .

مشاوره حقوقی در دفتر آقایرضاشریفی اردانی ، بهترین وکیل در تهران به صورت حضوری با گرفتن وقت قبلی صورت می گیرد . همچنین مشاوره حقوقی از طریق تلفن یا واتس اپ به صورت رایگان انجام می شود .

 مزایای مشاوره حقوقی بادفتروکالت وکیل الرعایا
امکان برقراری ارتباط آنلاین با مشاور حقوقی متخصص
امکان بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در مشاوره حقوقی
امکان ارائه مشاوره تخصصی با وکیل متخصص در حوزه حقوقی
امکان ارائه تمام جوانب قانونی و حقوقی موضوع شما
آگاهی کامل از قوانین و نحوه پیگیری موضوعات مطرح شده شما در مراجع قضایی
آگاهی کامل و صفر تا صدی نسبت به روند عملی رسیدگی پرونده ها در  دادگاهها و محاکم قضایی
مشاوره حقوقی به شکل قابل توجهی می تواند ذهن ما را نسبت به مسئله مطرح شده روشن کند به شکلی که غالباً دیده می‌شود افراد در مشاوره حقوقی با وکیل به نکاتی پی می برند که از نظر آنها بی اهمیت بوده به نحوی که توجه به آنها از سوی مشاوره حقوقی و وکیل امکان استیفای حقوق آنها را به مراتب قابل دسترس تر نموده است.
لذا در صورتی که شما نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری داشته باشید به صورت کاملاً تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی چون( امور خانواده، ملکی، مطالبه طلب، چک، سفته، ارث، وصیت، عقود و قراردادها، کیفری، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، ضرب و جرح، روابط نامشروع، قتل، ایجاد مزاحمت، تهدید، توهین و افترا، فروش مال غیر، جعل، امور ثبتی و اداری....) و به طور کلی در تمامی زمینه های حقوقی با ارائه صفر تا صد و تخصصی موسسه حقوقی کمک شایانی در جهت حل مشکل شما می نماید.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

وکیل پایه یک دادگستری درتهران

وکیل پایه یک دادگستری درتهران ،مشاوره عمومی و تخصصی ،وکالت دادگستری،کارشناسی و داوری ،امورحقوقی وقضایی می باشد. وعده هایی که امکان تحقق ندارد. ادعاهای واهی مبنی برنفوذو رابه با مقمات قضایی ،به رغم اینکه دراوضاع فعلی جامعه رایج است. اما اغلب واقعیت نداشته. ودربسیاری موارد،موجب اخلال واشکال درروند انجام کارخواهد شد.

وکیل پایه یک دادگستری وکیل الرعایا

گروه حقوقی وکیل الرعایا با همکاری وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان مجرب با بیش از یک دهه وکالت و صدها پرونده موفق و چندین نوبت حضور در برنامه های تلوزیونی به عنوان کارشناس حقوقی مفتخر است. گامی ثابت و محکم در پذیرش پرونده و پیگیریهای قضایی لازم در محاکم حقوقی و کیفری با رعایت اصول حرفه ای ارائه نماید بخشی از پرونده ها که تا کنون به انجام رسانیده شده. عبارتند از
دادگاه انقلاب ، ستاد اجرایی فرامین امام(ره) دیوان عالی کشور ؛ دیوان عدالت اداری ؛ دادگاه های تجدید نظرکلیه دعاوی کیفری : کلاهبرداری ؛ خیانت در امانت ؛جعل و …
حقوقی : الزام به تنظیم سند رسمی . دعاوی اجاره ؛ مطالبه چک برگشتی ؛ مطالبه خسارات ؛ تنظیم دادخواست ؛ اظهارنامه . دعاوی مشارکت در ساخت. الزام به انجام تعهد ؛ مطالبه کلیه اوراق و اسناد تجاری و قراردادهای .سرقفلی ؛ توقیف اموال . افراز و دستور فروش و …خانوادگی : مطالبه مهریه ؛ نفقه ؛ تهیه مسکن و تعیین تکلیف زوجه ؛ اجرت المثل ایام زوجیت ؛
و این اطمینان داده میشود کلیه مراحل کار با جدیت و صداقت ؛ پیگیری و به اطلاع شما خواهد رسید.

وکیل امور کیفری درتهران

وکیل کیفری شخصی است که در حوزه دعاوی کیفری از جمله قتل، ضرب و حرج، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، سرقت و… .تخصص و تبحر وکیل در اینگونه دعاوی بسیار اهمیت دارد زیرا ممکن است عدم دفاع صحیح از متهم می تواند موجب مجازات او شود. که در بسیاری موارد مثل جرم قتل عمد می تواند آثاری به بار آورد که به هیچ عنوان قابل جبران نمی باشد. از سوی دیگر چنانچه در جایگاه شاکی قرارداشته باشید عدم استفاده از دعاوی کیفری می تواند موجب فرار مجرم از مجازات جرم شود که می تواند باعث تضییع حقوق شما و همچنین ایجاد زمینه برای تکرار جرم از سوی متهم شود.

ویژگی های وکیل خوب درتهران

  • وکیل دادگستری چنانچه واجد شرایط لازم باشد. نه تنها از طرح شکایت و دعوای بی مبنا خودداری می کند. بلکه در سیر صحیح و قانونی و سرعت جریان دادرسی و روشن شدن موضوع و ماهیت امر و پیدا نمودن حکم منطبق با آن با دادگاه همکاری نموده و صدور رأی منطبق بر موضوع و موافق قانون را که از جمله موجب افزایش اعتبار قاضی، قوه قضاییه و کشور است.
  • امکان پذیر می نماید.دادگاه می تواند در مواردی که اطمینان به اصیل علی الاصول با تردید مواجه است، وکیل را با توجه به شأن او و نیز مقررات انتظامی وکلا، مورد اعتماد قرار دهد.مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت است، در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

وکیل مجرب در تهران

وکیل مجرب در تهران ، قواعد و مقرراتی است که برای بهتر زیستن انسان ها به وجود آمده است، در گذشته با تشکیل اجتماعات و هم زیستی انسان ها، حق و حقوق اشخاص جامعه در مقابل هم قرار گرفت و در نتیجه ی این اختلافات تنها مشخص کردن حق و حقوق اشخاص به گونه ای مکتوب و ایجاد کردن تناسب میان حق و حقوق افراد بود که این اختلافات را به حداقل می رساند. 

چگونگی شکل گیری وکالت

با گسترش جوامع و در نتیجه ی آن گسترش قوانین و تخصصی شدن آن ،  توانایی بهره مندی مردم عادی از قوانین کمتر شد و نیاز به افرادی متخصص بود تا قانون را یاد گرفته و در مواقع اختلاف به کمک مردم بشتابند.امروزه با گسترش و پیشرفت  هر چه بیشتر جوامع،  مشکلات و اختلافات جدید و متفاوتی به وجود آمده و نیاز به اشخاص متخصص در زمینه ی حقوق نیز بیشتر شده است و حل مسائل،  نیازی غیر قابل انکار به یک وکیل خوب دارد، چرا که یک وکیل خوب می تواند هم از ضرر های مالی غیر قابل جبران و هم از اتلاف وقت افراد جلوگیری کند.

وکیل خوب چه کسی است؟

  از آنجایی که ماهیت شغل وکالت و قضاوت  کمک به مردم، و کمک به جلوگیری از تضییع حق اشخاص جامعه است، اشخاص جامعه ی حقوقی باید دانش کافی نسبت به حق و حقوق افراد جامعه داشته باشند؛ چرا که در صورت کامل نبودن این دانش، نقش وکلا و قضات به  همان اندازه که می تواند کمک کننده باشد توانایی جلوگیری ازاجرای عدالت را  نیز دارد. مرز میان این دو اختلاف تنها دانش کافی، وجدان کاری  و اولویت قرار دادن عدالت است.

وکیل الرعایا

در نتیجه می توان انتخاب یک وکیل خوب را در حل مشکلاتتان ، امری حیاتی دانست چرا که گاهی کوچک ترین اشتباه در دادگاه توسط شما یاوکیلی بدون تجربه، می تواند زیان های جبران نا پذیری را به شما وارد نماید و این بر علیه عدالت است.

سایت وکیل الرعایا سعی دارد با آشنا کردن مخاطبان خود با مسائل حقوقی و معرفی وکلای برجسته و مجرب در تهران و کرج ، قدمی در راه اصلی ترین هدف قانون، یعنی اجرای عدالت و کمک به بهتر زیستن افراد جامعه بر داشته باشد.

راه های ارتباط با ما

شما می توانید با تماس با ما و یا با مراجعه به دفتر وکالت از راهنمایی های  وکلای برجسته و قابل اعتماد تیم حقوقی وکیل الرعایا بهره مند شده و مشکلات خود را با خیالی آسوده به آن ها بسپارید

ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که ما در ایفای حق و حقوق شما هیچگونه قصوری نداشته و در حل مشکلات شما تمام تلاش خود را خواهیم نمود.

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران ،شاید در نگاه اول انتخاب بهترین وکیل با توجه به تبلیغات منفی ای که در این حوزه وجود دارد امری پیچیده باشد؛اما هستند وکلایی که روش و منشی شرافتمندانه و اخلاق مدارانه دارند.برای یک وکیل خوب دادگستری تنها یک چیز ضرورت و خصوصیت و اصالت دارد و آن اینکه از حق و منافع موکل خود با تمام وجود و با تمام توان دفاع نماید.

دفتر وکالت وکیل الرعایا تمام تلاش خود را معطوف به این امر می سازد که وکالت فردی را قبول کند که برای وی حقی قانونی و مشروع متصور باشد.

بهترین وکیل دادگستری

چنانچه به دنبال انتخاب وکیل خوب برای طرح دعوی یا دفاع در دادگاه هستید،باید بدانید که بهترین وکیل دادگستری کسی است که با داشتن احاطه و اشراف کافی به مسائل حقوقی و داشتن تخصص لازم در پرونده های ارجاعی به وی بتواند در تنگناهای دادرسی موکل خود را به نحو صحیح راهنمایی و هدایت نماید. همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، بهترین وکیل درتهران موکل خود را با راهنمایی درست در مسیری مناسب قرار می دهد.

در وکالت تنها دریافت حق الوکاله مطرح نیست؛

بلکه یک وکیل خوب مصلحت و غبطه موکل و یافتن راهکار صحیح که حتی گاهی می تواند در ابعاد سازش بین طرفین یا عدم تنظیم شکوائیه یا دادخواست طرفین خلاصه شود را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

تحقیق در مورد وکیل دادگستری

اگر افراد به اندازه کافی در خصوص توانایی علمی و عملی، حسن شهرت، تعهد، امانت داری و سایر خصوصیات یک وکیل خوب اطلاع ندارند،بایستی تحقیقاتی جهت اطمینان انجام بدهند.معمولاً دوستان و آشنایانی که سابقه داشتن وکیل در پرونده ای را دارند می توانند مرجع تحقیق مناسبی باشند ؛ در صورتیکه از عملکرد وکیل یا مشاور حقوقی خود راضی هستند.

لزوم اجتناب از واسطه ها

افرادی در اطراف مراجع قضایی هستند که ممکن است در خصوص امور حقوقی و پرونده ها به سایرین وعده و وعید های پوچ و بیهوده بدهند؛مثلا در خصوص روند کاری پرونده،مدت زمان رسیدگی و ایجاد اطمینان در مورد اینکه پرونده ای قرار است صد در صد نتیجه مثبتی داشته باشد؛افرادی که در خصوص حل یک مسأله قضایی قول ارتباط و نتیجه مثبت می دهند وکیل یا مشاور حقوقی نیستند؛چرا که طول مدت رسیدگی به پرونده و نتیجه آن در دست وکیل دادگستری نیست، بلکه این امور تحت اختیار مرجع قضایی است.

فراموش نکنید بهترین وکیل دادگستری و مشاور حقوقی واقعی کسی است که به مفاد سوگند نامه اش پایبند بوده و کمک به موکل را، وظیفه و تکلیف خود میداند. حال آن که افراد غیر وکیل و شیاد فقط به فکر خالی کردن جیب شما هستند.

آیا در وکالت ویژگی های ظاهری از قبیل سن و جنسیت اهمیت دارد؟

بسیار شنیده ایم که می گویند وکلای سالخورده با تجربه تر هستند،وکلای جوان پیگیرتر هستند،خانم ها دلسوز تر یا آقایان شجاع تر هستند.اما باید بدانیم آنچه در عرصه وکالت اهمیت دارد توانایی یک وکیل در حرفه خود است و به جای تمرکز روی سن و جنسیت بهتر است به خصوصیاتی مانند حسن شهرت و امانتداری توجه کنید همچنین توانایی علمی و عملی وکیل را در مشکل خود بسنجید.

حفظ اسرار موکل

دفتر وکالت وکیل الرعایا به خوبی از وظیفه را ایفا میکند.رازداری و حفظ اسرار موکل یکی از وظایف قانونی وکیل خوب است. یک وکیل در برابر موکلین خود موظف به حفظ اسرار می باشد و این وظیفه حرفه ای وکیل خوب حتی پس از پایان یا قطع رابطه وکالتی با موکل نیز باید استمرار یابد حتی اگر اختلافی بین آنها بوجود آمده باشد و یا وکالت قبل از انجام موضوع آن از طرف وکیل خوب تهران یا موکل مرتفع شده باشد. بنابراین وکیل منعزل نیز موظف به حفظ اسرار موکل خود می باشد. وکیل خوب باید در حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه موکل خود نهایت تلاش خود را به عمل آورد؛بطور مثال در نگهداری پرونده های موکلین و در دسترس نبودن آنها دقت لازم مبذول فرموده و از مکالمات دور از احتیاط درباره موکل اجتناب نمایند.

برای ارائه خدمات مؤثر و پیشبرد و موفقیت در یک دعوی لازم است که رابطه وکیل خوب  و موکل مبتنی بر صداقت و اطمینان باشد.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب در تهران

وکیل خوب در تهران ،وکالت در لغت به معنای اعتماد کردن و واگذار کردن است؛یک وکیل به دلیل مسؤولیت بالایی که دارد از شأن و جایگاه والایی برخوردار است.

در چه صورتی یک وکیل خوب کارش را به نحو احسنت انجام می دهد؟

در صورتیکه مسأله موکل را مسأله خودش محسوب کند و در حدی برای کار موکل دغدغه داشته باشد که نسبت به کار خود دارد.

معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه

هر چند وکالت تعهد به وسیله است به این معنی که وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل به کار ببندد و قانوناً مسؤولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و در واقع تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی دهد؛اما مسأله اینجاست که یک وکیل خوب بایستی در مقابل موکل پاسخگو باشد و بر همین مبنا اعتبار وکیل در جامعه سنجیده می شود و این جریان سبب تمایز وکالت از سایر مشاغل آزاد جامعه می شود.

احساس مسؤولیت به همراه دقت بالا مهم ترین اصل وکالت است.

با انجام کوچکترین اشتباه از سوی وکیل دادگستری همه به نوعی از او طلبکار خواهند بود.اعتبار یک وکیل بستگی به تلاشی دارد که جهت به نتیجه رسیدن تک تک پرونده های خود انجام می دهد.

عناصر مؤثر در اعتبار یک وکیل

در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار اعتبار دهنده است.دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد و نه سایر ظواهر مرسوم.

رعایت شرافت شغلی

اگر یک وکیل در مقابل کاری که انجام می دهد احساس مسؤولیت نکند شرافتع شغلی را رعایت نکرده است؛ یک وکیل دادگستری بایستی در همه حال هوشمندانه عمل کند تا به مرور زمان دچار بی تفاوتی در امور نشود.

لزوم قابل اعتماد بودن وکیل

از آنجایی که افراد خود تسلطی بر قوانین وروند قضایی دادگاه ها ندارند، در جستجوی وکیلی هستند که ضمن داشتن دانش و آگاهی و مهارت لازم، قابل اعتماد باشد و تمام تلاش خود را جهت رسیدن به نتیجه انجام دهد.

اگر علی رغم تلاشی که یک وکیل انجام می دهد نتیجه لازم حاصل نشود، در این صورت بواسطه اعتمادی که موکل به وکیل خود داشته مطمئن است که وی تمام تلاش خود را جهت رسیدن به نتیجه انجام داده و قصوری در میان نبوده است.

شجاعت و جسارت لازمه یک وکیل خوب است؛

یک وکیل دادگستری بایستی حافظ جان ،مال، ناموس و آبروی موکل خود باشد.لازمه این شغل در تقابل بودن با طرف دیگر است و از این رو وکیل همواره در معرض مقابله با دیگر افراد از جمله همکاران خود است؛ وکیل همواره به دنبال برنده شدن موکل خود در دعواست و اینجاست که شجاعت و جسارت به کار او می آید ضمن اینکه باید نزاکت را رعایت کند و بسیار حرفه ای برخورد کند.

لزوم رعایت شأن دادگستری

به دلیل ماهیت کار دستگاه قضایی اغلب کسانی که حکم بر علیه آنها صادر می شود ، شروع به بدگویی از دستگاه قضایی کرده و دادگستری را متهم به صفات ناشایستی می کنند.وکیل در اینگونه موارد بهتر است با این افراد هم داستان نشود و به این مسائل دامن نزند.وکیل نباید احساسی عمل کند و عمل سرزده از یک فرد را همانند مردم عادی به کل دادگستری تعمیم دهد و باید همیشه منطقی و در چارچوب قانون به قضایا بنگرد.در صورت رعایت شأن دادگستری شأن خودش نیز رعایت خواهد شد.

افراد چگونه می توانند یک وکیل خوب بیابند؟

معمولا در راستای یافتن یک وکیل دادگستری مناسب بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه مورد نظر شما تجربه لازم را داشته باشد.مثلا در صورت نیاز به وکیل طلاق یا چک باید به دنبال یک وکیل دادگستری باشید که به طور تخصصی در زمینه طلاق و خانواده فعالیت دارد.در این صورت است که کار شما سریع تر پیش رفته و به نتیجه می رسد زیرا یک وکیل وقتی در یک زمینه خاص تخصص دارد با چم وخم کار و روند رسیدگی قضایی در این زمینه آشنایی بیشتری دارد.

اهمیت مشاوره حضوری

بهتر است افراد قبل از سپردن وکالت کار خود به یک وکیل خوب در تهران حتما مشاوره حضوری در دفتر وکیل داشته باشند و تنها به تماس تلفنی و مشاوره تلفنی اکتفا نکنند یا حتی با چند وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنند تا قادر به انتخاب یک وکیل با اعتماد که با او احساس راحتی دارند ،باشند.

وقتی جهت مشاوره به یک دفتر وکالت می روید؛

بایستی از قبل اطلاعات لازم را در ذهن آماده کنید و اگر مدارک خاصی مورد نیاز است آنها را به همراه داشته باشید تا وکیل بتواند دقیق تر وبا اطلاعات کافی پاسخ لازم را به شما بدهد.وکیل محرم اسرار موکل است؛ در رابطه با موضوع مورد نظرتان تمامی اطلاعات لازم را دراختیار وکیل قرار بدهید.ضمن حضور در دفتر وکیل و مشاوره، صادقانه به تمامی سؤالات پاسخ بدهید و در صورت لزوم وکیل را از توانایی مالی خود با خبر سازید.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

 

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

تمرد از مأموران دولتی

تمرد از مأموران دولتی ، از لحاظ لغوی تمرد به معنای سرکشی کردن ، گردن کشی کردن ونافرمانی کردن می باشد.
هر گونه حمله یا مقاومتی که با اقدام عملی همراه با علم و آگاهی نسبت به مأمورین دولت در حین انجام وظیفه صورت بگیرد، تمرد به حساب می آید؛ جرم تمرد زمانی واقع می شود که مأمورین از حیطه وظایف قانونی خویش خارج نشوند.


شرط تحقق درتمرد ازمأموران دولتی


صرف حمله یا مقاومت برای تحقق این جرم کافی نیست؛ در واقع اقدام عملی شرط تحقق این بزه دانسته شده است.این شرط از یک طرف جلوی سوء استفاده مأمورین دولت را می گیرد تا به هر بهانه ای نتوانند هرکسی را به عنوان تمرد تحت تعقیب قرار بدهند. همچنین شرط مذکور هرگونه تردید نسبت به مجرمیت متمرد را از بین می برد چراکه صدور فعل از جانب وی سوء نیت او را برای تمرد نشان خواهد داد.
لازم است عملی که گستاخی و تجری شخص را نشان دهد از وی صادر شود بدین معنا که عمل متمرد باید از روی گستاخی ، سرپیچی و نافرمانی باشد و اقدام عملی او در حقیقت به خاطرشخصیت مأمور بودن طرف است که در حقیقت توهین و تجاوز به حکومت محسوب می شود.


آیا حمله و مقاومت در قالب الفاظ عنوان تمرد به خود می گیرد؟

 

حال که قانون گذار اقدام عملی را شرط تحقق این بزه دانسته است چنانچه شخصی حمله یا مقاومتی را در قالب الفاظ نسبت به مأمور دولت انجام دهد، عنوان تمرد نخواهد داشت مگر اینکه آن الفاظ و سکنات خود در قانون جنبه کیفری داشته باشد که بر اساس آن تعقیب خواهد شد.


ارتکاب جرمی دیگر در کنار تمرد


اگر متمرد در هنگام تمرد مرتکب جرم دیگری هم بشود به مجازات هر دو جرم محکوم میشود؛ به عنوان مثال اگر شخص متمرد به مأمور توهین کند یا اورا مورد ضرب و شتم قرار بدهد، علاوه بر مجازات تمرد به مجازات توهین و دیه هم محکوم خواهد شد.


منظور از مأمور دولت چیست؟


مقصود هر مستخدم رسمی، پیمانی و قراردادی است که در قانون استخدام کشوری مورد توجه قرار گرفته است؛ بنابراین هر کس و به هر عنوان از ناحیه دولت عهده دار انجام وظیفه ای باشد اعم از مامورین قضایی و غیر قضایی داخل در این مفهوم است.
ظاهرا مامورین دولتی در اینجا اعم است و سربازان وظیفه را نیز شامل می شود زیرا آنچه که در اینجا مد نظر است ماموری است که حکم سازمان دولتی را اجرا می نماید و تابع امر مافوق خود می باشد.
با توجه به قوانین می توان پنج حالت برای تمرد متصور شد؛
۱) تمرد غیر نظامیان نسبت به مامورین مسلح
۲) تمرد غیر نظامیان نسبت به مامورین غیر مسلح
۳) تمرد نظامیان نسبت به ماموران غیر مسلح
۴)تمرد نظامیان در ارتباط با غیر خدمت نسبت به ماموران مسلح
۵)تمرد نظامیان در ارتباط با خدمت نسبت به ماموران مسلح


داشتن وسیله خاص در جرم تمرد چه اثری دارد؟

جرم تمرد نسبت به مامرین دولت از جمله جرائمی است که وسیله درتحقق آن موثر نیست ،لذا به هر طریقی که حمله یا مقاومت صورت گیرد با سایر شرایط دیگر جرم تحقق می یابد.
با این حال مقنن وسیله را در تشدید مجازات موثر دانسته است.اطلاق کلمه اسلحه در ماده ۶۰۷اگر چه شامل اسلحه سرد و گرم می شود و اسلحه سرد شامل هر نوع سلاحی اعم از چوب و سنگ نیز هست. لکن با توجه به تعریف عرفی از اسلحه می توان آن را تنها در سلاحی که برای جنگ و قتال به کار می رود، اراده نمود. چرا که این نوع برداشت تفسیر به نفع متهم خواهد بود.


تأثیر انگیزه در تمرد


انگیزه با وجود آنکه تأثیری در ماهیت جرم ندارد، ولی در برخی جرایم باعث تشدید مجازات می شود.در این جرم انگیزه هیچ دخالتی حتی در تشدید مجازات ندارد.
مجازات تمرد
قانون مجازات اسلامی برای حالات متفاوت تمرد مجازات های گوناگونی در نظر گرفته است؛
۱)هرگاه متمرد یعنی شخص سرکش در مقابل مأمور به قصد تهدید اسلحه خود را نشان دهد، به حبس از شش ماه تا دوسال محکوم خواهد شد.
۲)اگر متمرد در حین اقدام دست به اسلحه برد به حبس از یک تا سه سال محکوم خواهد شد.
۳)در سایر موارد یعنی در مواردی که تمرد بدون اسلحه صورت گرفته باشد، مجازات حبس از سه ماه تا یک سال پیش بینی شده است.


دادگاه صالح


دادگاه های عمومی در رسیدگی به جرم تمرد از مأموران دولتی که موضوع قانون مجازات اسلامی می باشد واجد صلاحیت هستند.
اما در خصوص نیروهای مسلح که موضوع قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح هستند، دادگاه های نظامی صالح به رسیدگی هستند.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

  • vakiloroayaye tehran vakili
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • vakiloroayaye tehran vakili