vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

وکیل خوب در تهران

وکیل خوب در تهران ،وکالت در لغت به معنای اعتماد کردن و واگذار کردن است؛یک وکیل به دلیل مسؤولیت بالایی که دارد از شأن و جایگاه والایی برخوردار است.

در چه صورتی یک وکیل خوب کارش را به نحو احسنت انجام می دهد؟

در صورتیکه مسأله موکل را مسأله خودش محسوب کند و در حدی برای کار موکل دغدغه داشته باشد که نسبت به کار خود دارد.

معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه

هر چند وکالت تعهد به وسیله است به این معنی که وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل به کار ببندد و قانوناً مسؤولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و در واقع تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی دهد؛اما مسأله اینجاست که یک وکیل خوب بایستی در مقابل موکل پاسخگو باشد و بر همین مبنا اعتبار وکیل در جامعه سنجیده می شود و این جریان سبب تمایز وکالت از سایر مشاغل آزاد جامعه می شود.

احساس مسؤولیت به همراه دقت بالا مهم ترین اصل وکالت است.

با انجام کوچکترین اشتباه از سوی وکیل دادگستری همه به نوعی از او طلبکار خواهند بود.اعتبار یک وکیل بستگی به تلاشی دارد که جهت به نتیجه رسیدن تک تک پرونده های خود انجام می دهد.

عناصر مؤثر در اعتبار یک وکیل

در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار اعتبار دهنده است.دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد و نه سایر ظواهر مرسوم.

رعایت شرافت شغلی

اگر یک وکیل در مقابل کاری که انجام می دهد احساس مسؤولیت نکند شرافتع شغلی را رعایت نکرده است؛ یک وکیل دادگستری بایستی در همه حال هوشمندانه عمل کند تا به مرور زمان دچار بی تفاوتی در امور نشود.

لزوم قابل اعتماد بودن وکیل

از آنجایی که افراد خود تسلطی بر قوانین وروند قضایی دادگاه ها ندارند، در جستجوی وکیلی هستند که ضمن داشتن دانش و آگاهی و مهارت لازم، قابل اعتماد باشد و تمام تلاش خود را جهت رسیدن به نتیجه انجام دهد.

اگر علی رغم تلاشی که یک وکیل انجام می دهد نتیجه لازم حاصل نشود، در این صورت بواسطه اعتمادی که موکل به وکیل خود داشته مطمئن است که وی تمام تلاش خود را جهت رسیدن به نتیجه انجام داده و قصوری در میان نبوده است.

شجاعت و جسارت لازمه یک وکیل خوب است؛

یک وکیل دادگستری بایستی حافظ جان ،مال، ناموس و آبروی موکل خود باشد.لازمه این شغل در تقابل بودن با طرف دیگر است و از این رو وکیل همواره در معرض مقابله با دیگر افراد از جمله همکاران خود است؛ وکیل همواره به دنبال برنده شدن موکل خود در دعواست و اینجاست که شجاعت و جسارت به کار او می آید ضمن اینکه باید نزاکت را رعایت کند و بسیار حرفه ای برخورد کند.

لزوم رعایت شأن دادگستری

به دلیل ماهیت کار دستگاه قضایی اغلب کسانی که حکم بر علیه آنها صادر می شود ، شروع به بدگویی از دستگاه قضایی کرده و دادگستری را متهم به صفات ناشایستی می کنند.وکیل در اینگونه موارد بهتر است با این افراد هم داستان نشود و به این مسائل دامن نزند.وکیل نباید احساسی عمل کند و عمل سرزده از یک فرد را همانند مردم عادی به کل دادگستری تعمیم دهد و باید همیشه منطقی و در چارچوب قانون به قضایا بنگرد.در صورت رعایت شأن دادگستری شأن خودش نیز رعایت خواهد شد.

افراد چگونه می توانند یک وکیل خوب بیابند؟

معمولا در راستای یافتن یک وکیل دادگستری مناسب بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه مورد نظر شما تجربه لازم را داشته باشد.مثلا در صورت نیاز به وکیل طلاق یا چک باید به دنبال یک وکیل دادگستری باشید که به طور تخصصی در زمینه طلاق و خانواده فعالیت دارد.در این صورت است که کار شما سریع تر پیش رفته و به نتیجه می رسد زیرا یک وکیل وقتی در یک زمینه خاص تخصص دارد با چم وخم کار و روند رسیدگی قضایی در این زمینه آشنایی بیشتری دارد.

اهمیت مشاوره حضوری

بهتر است افراد قبل از سپردن وکالت کار خود به یک وکیل خوب در تهران حتما مشاوره حضوری در دفتر وکیل داشته باشند و تنها به تماس تلفنی و مشاوره تلفنی اکتفا نکنند یا حتی با چند وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنند تا قادر به انتخاب یک وکیل با اعتماد که با او احساس راحتی دارند ،باشند.

وقتی جهت مشاوره به یک دفتر وکالت می روید؛

بایستی از قبل اطلاعات لازم را در ذهن آماده کنید و اگر مدارک خاصی مورد نیاز است آنها را به همراه داشته باشید تا وکیل بتواند دقیق تر وبا اطلاعات کافی پاسخ لازم را به شما بدهد.وکیل محرم اسرار موکل است؛ در رابطه با موضوع مورد نظرتان تمامی اطلاعات لازم را دراختیار وکیل قرار بدهید.ضمن حضور در دفتر وکیل و مشاوره، صادقانه به تمامی سؤالات پاسخ بدهید و در صورت لزوم وکیل را از توانایی مالی خود با خبر سازید.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

 

  • ۹۹/۰۹/۱۹
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی