vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

مصوبه ستاد ملی کرونا برای مستأجرین , در سال های اخیر و به خصوص با بروز بیماری کرونا ، شرایط برای افراد جامعه و به ویژه خانوارهای مستأجر دشوار شده است ؛ بدیهی است که کسب اطلاعات این چنینی برای آگاهی و دفاع از حقوق خود اعم از اینکه در جایگاه مستأجر باشید یا مؤجر ، مهم و حیاتی تلقی می شود. گروه حقوقی وکیل الرعایا سعی دارند با ارائه اطلاعات کاربردی ، شما عزیزان را از حقوق خود مطلع سازند تا با مشکلات گوناگون مواجه نشوید و اگر مشکلی نیز پیش آمد ، بتوانید با دریافت مشاوره ، مانع از بروز مشکلات پیچیده تر شوید.

مصوبه ستاد ملی کرونا

در سال ۱۴۰۰ و در خلال درگیری با ویروس مرگبار کرونا ، ستاد ملی کرونا با هدف حمایت از خانوار های مستأجر ، مراتبی را در خصوص تمدید اجاره نامه املاک مسکونی و اعطای تسهیلات وام ودیعه مسکن پیش بینی نموده است که مستأجران واجد شرایط می‌توانند از این امکانات بهره مند شوند.

چگونگی اجاره املاک مسکونی با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا

در زمینه اجاره املاک مسکونی شرایطی در مصوبه فوق الذکر اتخاذ گردیده است که به شرح ذیل قابل ملاحظه می باشد :

میزان افزایش مبلغ اجاره بها

حداکثر افزایش مبلغ اجاره بها یا رهن املاک مسکونی در شهر های متفاوت ، میزان قابل قبول گوناگونی دارد ؛ این افزایش بها در کلان شهر تهران تا سقف ۲۵ درصد ، سایر کلان شهرها تا سقف ۲۰ درصد و برای سایر مناطق شهری کشور تا سقف ۱۵ درصد مجاز اعلام شده است.

تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن

مهلت ثبت نام اشخاص واجد شرایط برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ماه معین گردیده و پرداخت تسهیلات بانک‌ها و مؤسسات اعتباری حداکثر تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ صورت میگیرد .

سقف مبلغ این تسهیلات برای کلان شهر تهران ۷۰ میلیون و سایر کلان شهرها ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان برآورد شده است.

مهلت اعتبار قراردادهای اجاره

کلیه قراردادهای اجاره مربوط به املاک مسکونی …

برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

  • ۰۰/۰۷/۰۳
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی