vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

وکیل باتجربه خانم درتهران

وکیل باتجربه خانم درتهران ،ازمهمترین دغدغه های افرادی که به مشکلات حقوقی و کیفری می خورند این است که بتوانند در زمانی که نیاز دارند با وکیل خوب و کارکشته مشاوره کنند.

اما مسئله مهم این است .که وکیل خوب را چگونه می توان پیدا کرد. و اصلا وکیل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟.

اصولا پیدا کردن وکیل خوب صرفا به این معنا نیست که باید یک وکیل در تمام امور متخصص باشد.و گرفتن نتایج موفق و مطلوب در پرونده هایش می تواند نقطه قوت او باشد.

به همین جهت در داادگاهها بازپرس ،قاضی ... با دید مثبتی به پرونده های وکلای موفق نگاه می کنند.

چگونه بهترین وکیل خانم را در تهران پیدا کنیم؟

باید تحقیق کنید که وکیل منتخب شما از شهرت خوبی دردادگاه ها وشعبه های حقوقی برخوردار باشد.تبلیغات مستمراز تمام رسانه ها نمی تواند تماما تضمین کند که وکیلی خوب است یاخیر؟.همانطور که جنسیت و ظواهر دفتر کار گویای برتری نیست.

صداقت در گفتارو رفتار از ویژگی های بارز هر وکیل موفقی است . یک وکیل خوب با دانستن و علم اینکه چه راههایی می تواندپرونده موکلش را به بهترین شکل ممکن و قانوی زودتر به نتیجه برساند با تسلط به قوانین اقدام به پیگیری می کند.

از طریق کانون وکلا که مطمئن ترین راه برای اعتماد به یک وکیل است می تواند ما را در انتخاب یک وکیل خانم خوب راهنمایی کند.

شرایط یک وکیل خانم خوب

علاوه بر تسلط به مباحث قانونی یک وکیل خوب باید ویژگی های دیگری هم داشته باشد.که این ویژگی ها به روند پرونده بسیار کمک می کند.

در برخی شرایط با وجود کسب نتابج خوب در پرونده موکل همچنان احساس نارضایتی می کند .زیرا وکیل در برقراری ارتباط و همکاری دو طرفه موفق نبوده است.

پس مهارت های کلامی ،ارتباطی و گفتاری بسیار در موفقیت یک و کیل اهمیت دارد.

یعنی همانطور که یک وکیل باید علم و آگاهی بالایی داشته باشد باید در بیان گفتار شیوایی نیز داشته باشد.از طرفی گوش دادن به صحبت های موکل و یا در جلسات دادگاه

ازمسائل مهم است.

مهارت ایجاد اعتماد در مراجعین

ایجاد اعتماد در موکل یکی از معیارهای مهم یک وکیل خوب است.ایجادیک رابطه‌ی مؤثر و پایدار از طریق ایجاد اعتماد در طرفین شکل می گیرد.در صورتی که اعتمادی میان موکل و وکیل ایجاد نشود می توان ادعا کردبررسی پرونده به مشکل خواهد خورد.

۱.شنونده خوبی باشد و سوال هایی هم از موکل در جهت گوش دادن به صحبت های وی بپرسد.

۲. درمورد روند پیشبرد پرونده موکل را از تمام مراحل آگاه کند.

۳.از کلی گویی خودداری کند.

۴. دررابطه با هزینه ها و دستمزد براحتی و روشن صحبت کند.

۵.فرصت فکر کردن به موکل می دهد تا در مورد راه های پیشنهادی خوب فکر کند و تصمیم بگیرد.

۶. یک وکیل خوب به موکل اطمینان می دهد که در جهت دستیابی به موفقیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در عمل نیز این موضوع را به موکل خود نشان دهد.

وکیل مجرب خانم

۱٫شجاعت در عمل

۲٫ صداقت

۳٫ آگاهی و تسلط به قوانین

۴٫ بیانی شیوا وقوی

وکیل باتجربه خانم میترا اردانی

جایگاه زنان در دادگستری با گذشت زمان از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است. وتوانایی وکیل پایه یک زن در دادگستری برکسی پوشیده نیست.

درجامعه اسلامی ایران به دلیل برخی شرایط خاص اجتماعی برخی افراد حاضر نیستند که رازهای زندگی و مشکلات زناشویی خود را با وکیل مرد مطرح کنند.به همین جهت به دنبال وکیل پایه یک زن می باشند که بتوانند راحت تر با او در ارتباط باشند.

حضور وکلای مجرب زن که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردارند برای یک مجموعه حقوقی می تواند یک امتیاز مثبت به شمار آید.

موسسه حقوقی وکیل الرعایا خوشبختانه در بین کادر خود از موهبت حضور وکیل پایه یک زن برخوردار است که سابقه خوبی در تعیین تکلیف مثبت پرونده های محوله از خود به ثبت رسانده است.

 

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی