vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

وکیل خانم در تهران

وکیل خانم در تهران ، در بسیاری از موارد مراجعه کنندگان برای حل اختلافات خود به وکلای دادگستری مراجعه می کنند.تجربه نشان میدهد در بسیاری از پرونده های حقوقی استفاده از وکیل خانم مجرب می تواند منجر به کسب نتیجه بهتر شود.

از جمله این موارد می توان به پرونده های خانواده از جمله ، مطالبه مهریه ، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت یا طلاق اشاره کرد. در بعضی موارد موکل خانم به صراحت بیان می کند .نیاز به وکیل خانم دارد که این مورد می تواند به خاطر راحتی و درک احساس متقابل باشد.

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران...

 با ارائه خدمات حقوقی در زمینه های مختلف اعم از طلاق ، مطالبه مهریه ، نفقه ، حضانت و همچنین در زمینه ملکی مانند: الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاع،خلع ید ،رفع تصرف ، اثبات مالکیت و دیگر دعاوی حقوقی و کیفری در خدمت مراجعین می باشد.

وکیل حقوقی خانم

دادگاه‌های دعاوی حقوقی، رسیدگی به مسائل مربوط به زندگی اجتماعی و اقتصادی افراد را بر عهده می‌گیرند. منظور از مسائل اقتصادی، تمامی موارد مربوط به اموال افراد، از قبیل مطالبه‌ی وجه، خرید و فروش اموال و ارث و… می‌باشد .و غرض ما از مسائل اجتماعی در دعاوی حقوقی، تمامی موضوعات مربوط به زندگی شخصی فرد به عنوان عضوی از جامعه را شامل می‌شود. به عنوان نمونه، ازدواج، طلاق و تابعیت و جنسیت و… . یک وکیل دعاوی حقوقی خانم، بر قوانین مدنی تسلط کافی داشته .و می‌تواند به خوبی مسئولیت رسیدگی به پرونده‌های حقوقی را عهده‌دار شود.

وکیل کیفری خانم

دعاوی کیفری، به دنبال وقوع یک جرم و درخواست مجازات مجرم مطرح می‌شوند. اعمالی که در قوانین اسلامی به عنوان جرم شناخته شده‌اند. از جمله قتل، کلاهبرداری، سرقت و فحاشی و خیانت در امانت و… در دادگاه‌های مربوط به دعاوی کیفری مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند .و وجه تمایز دعاوی کیفری با حقوقی این است. که در دادگاه‌های کیفری بحث مجازات شخص مجرم و جبران خسارت و زیان وارده مطرح می‌شود. به دلیل تمایز موضوعات دعاوی کیفری و حقوقی، یک وکیل کیفری خانم باید از دانش و تسلط کافی نسبت به قوانین مربوط به جرم و مجازات بهره‌مند باشد .و بتواند به خوبی از عهده‌ی اقدامات لازم برای دعاوی کیفری بیاید.

وکیل خانم در پرونده های خانواده

در پرونده های خانواده زمانی که موکل خانم باشد. در بیشتر موارد گرایش به وکیل خانم دارند به دلیل اینکه احساس راحتی و آرامش روحی بیشتری دارند .و در بیشتر موارد موکل های خانم به دلیل نداشتن اطلاعات حقوقی و داشتن خوف از مراجع قضایی و مواجه شدن با قضات دادگاه نیاز به وکیل مجرب خانم داشته اند .

اگر شما به دلیل عدم سازش و دفاع از حقوق خود مانند مطالبه مهریه، ترک انفاق زوجه و اجرت المثل دوران زوجیت نیازمند وکیل مجرب خانم هستید می توانید با مراجعه به  دفتر وکالت وکیل الرعایا مشکل خود را آسان کرده و به رضایت کامل برسید.

بهترین وکیل خانم

بدون شک یافتن یک وکیل خانم معتبر ومتخصص و اعتماد به او جهت سپردن کارهای دادگاهی به وی می تواند بسیار دشوار و گمراه کننده باشد.شما می توانید برای عدم دچار به سختی های یافتن یک وکیل خانم خوب و نیز اعطای وکالت به وکیلی که بتواند به خوبی از عهده کارهای پرونده شما بربیاید. با دفتر وکالت وکیل الرعایا تماس حاصل فرمائید.

چگونه به وکیل خانم دسترسی داشته باشیم؟

اگر به عنوان موکل قصد دارید تا در مراحل قضائی و محاکمی مثل دادگاه، دادسرا ،شورای حل اختلاف و ... از وکیل خانم در تهران کمک بگیرید.می توانید با دفتر وکالت وکیل الرعایا تماس گرفته. و از مشاوره تلفنی رایگان و در صورت نیاز مراجعه حضوری و دادن وکالت جهت حل مشکل خود اقدام نمایید.

خواهشمنداست. قبل از هرنوع اقدام حقوقی باوکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی داشته باشید.

دفتروکیل الرعایا

تیم حقوقی وکیل الرعایا به بانوانی که نیاز به وکیل پایه یک خانم در تهران دارند. .خدمات حقوقی ارائه می دهد. وکیل دادگستری زن ازحیث علمی و فنی هیچ تفاوتی با وکلای آقا نداشته. و شما می توانید با اعتماد به این قشر شریف پرونده های خود را پیش ببرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی