vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

بهترین دفتروکالت درتهران

بهترین دفتروکالت درتهران ،امروزه با توجه به گسترش حرفه وکالت و نیز تعداد وکلایی که هر ساله به بازار کار اضافه می‌شوند. تعداد دفاتر وکالتی که هر ساله به این مجموعه اضافه می‌شوند، عدد قابل توجهی است. در شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور، تمرکز وکلا بسیار بالاست. بنابراین، انتخاب بهترین دفتر وکالت تهران برای انجام امور حقوقی مدنظر تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. برای پاسخ به این سوال که بهترین دفتر وکالت تهران کجاست باید ویژگی های بهترین دفتر وکالت در ابتدا بررسی شود.

دفتر وکالت، محلی است که در آن حداقل یک وکیل پایه یک دادگستری حضور دارد و در آن خدمات مختلف حقوقی نظیر مشاوره حقوقی، پذیرش وکالت در دعاوی مختلف و نیز تنظیم انواع متون حقوقی نظیر شکواییه، لایحه، دادخواست و اظهارنامه انجام می‌شود. مهم‌ترین تفاوت یک دفتر وکالت با موسسه حقوقی و یا گروه حقوقی در آن است که تعداد پرونده ها و نیز پرسنل یک دفتر وکالت بسیار کمتر از یک موسسه حقوقی و یا گروه حقوقی می‌‌باشد.

بهترین دفتر وکالت تهران کجاست؟

با بررسی ویژگی های بهترین دفاتر وکالت مشخص است که شاید بسیاری از دفاتر وکالت تهران حائز این شرایط نیستند. برای پاسخ به این سوال که بهترین دفتر وکالت تهران کجاست باید گفت که بهترین دفتر وکالت دفتری است که بتواند با تیم حقوقی خود نقاط مختلف تهران را پوشش دهد و بتواند با انجام پرونده‌های مختلف در دادگاه ها، دادسراها و سایر محاکم قضایی موجود در شهر تهران و نیز کسب تجربه در پرونده های مختلف و آشنایی کامل با رویه دادگاه ها در دعاوی مختلف، اقدامی دقیق و سریع در جهت احقاق حق موکل انجام دهد.

بهترین وکیل در تهران

وکیل متخصص علاوه بر تخصص و تجربه ، سخنور خوبی است و دارای قدرت استدلال و استباط می باشد و به علوم دیگر  از جمله روانشناسی و فقه آشنایی دارد .

رضاشریفی اردانی وکیل پایه یک دادگستری یکی از بهترین وکلای تهران ، با داشتن تجربه کافی در دعاوی مختلف از جمله دعاوی چک ، کیفری ،حقوقی ، خانواده ، آرا مطلوبی را به نفع موکل خود اخذ نموده است .

مشاوره حقوقی در دفتر آقایرضاشریفی اردانی ، بهترین وکیل در تهران به صورت حضوری با گرفتن وقت قبلی صورت می گیرد . همچنین مشاوره حقوقی از طریق تلفن یا واتس اپ به صورت رایگان انجام می شود .

 مزایای مشاوره حقوقی بادفتروکالت وکیل الرعایا
امکان برقراری ارتباط آنلاین با مشاور حقوقی متخصص
امکان بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در مشاوره حقوقی
امکان ارائه مشاوره تخصصی با وکیل متخصص در حوزه حقوقی
امکان ارائه تمام جوانب قانونی و حقوقی موضوع شما
آگاهی کامل از قوانین و نحوه پیگیری موضوعات مطرح شده شما در مراجع قضایی
آگاهی کامل و صفر تا صدی نسبت به روند عملی رسیدگی پرونده ها در  دادگاهها و محاکم قضایی
مشاوره حقوقی به شکل قابل توجهی می تواند ذهن ما را نسبت به مسئله مطرح شده روشن کند به شکلی که غالباً دیده می‌شود افراد در مشاوره حقوقی با وکیل به نکاتی پی می برند که از نظر آنها بی اهمیت بوده به نحوی که توجه به آنها از سوی مشاوره حقوقی و وکیل امکان استیفای حقوق آنها را به مراتب قابل دسترس تر نموده است.
لذا در صورتی که شما نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری داشته باشید به صورت کاملاً تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی چون( امور خانواده، ملکی، مطالبه طلب، چک، سفته، ارث، وصیت، عقود و قراردادها، کیفری، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، ضرب و جرح، روابط نامشروع، قتل، ایجاد مزاحمت، تهدید، توهین و افترا، فروش مال غیر، جعل، امور ثبتی و اداری....) و به طور کلی در تمامی زمینه های حقوقی با ارائه صفر تا صد و تخصصی موسسه حقوقی کمک شایانی در جهت حل مشکل شما می نماید.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه ۴

منبع : وکیل الرعایا

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی