vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه دفاعیه ملکی

نمونه لایحه دفاعیه ملکی ،

به نام خداوند پست و بلند

حکیم خردبخش بخردپسند

ریاست و مستشاران محترم محاکم  تجدیدنظر

باسلام و تقدیم ادب ، احتراماً:

اینجانب میثم شفیعی  وکیل تجدید نظر خوانده ( ................ ) در خصوص تجدید نظر خواهی وکیل محترم تجدید نظرخواهان آقایان .................. و .................... در پاسخ به لایحه تجدید نظرخواهی ایشان ، لایحه دفاعیه خویش را به شرح ذیل خدمت شما به نحو مکتوب تقدیم می دارم لذا از شما والامقام ضمن بذل نهایت به لایحه تقدیمی ، تأیید دادنامه معترض عنه متمنی است .

مختصر ماوقع اینکه :

موکل به موجب سند رسمی موجود در پرونده مالک رسمی ، قانونی و شرعی سه دانگ از شش دانگ یک ملک به پلاک  ثبتی  ............فرعی از............. اصلی در ............. می باشد.

متعاقباَ تجدیدنظرخواهان با طرح دعوای واهی و با ارائه مستندات ساختگی مدعی مالکیت به ملک موکل را دارند که پس از ارجاع امر به شعبه .......... دادگاه حقوقی شهرستان ............ .....نسبت به دعوای ایشان قرار عدم استماع دعوا صادر گردید .

که در موعد مقرر اقدام به تجدید نظرخواهی از رأی گردیده که در پاسخ به لایحه تجدید نظرخواهی و اثبات حقانیت موکل مراتب ذیل به حضور ایفاد می گردد:

موکل مراتب ذیل به حضور ایفاد می گردد:

اول:

درخصوص بند1 لایحه تجدید نظرخواهی – وکیل محترم مدعی شده اندکه رأی صادره مستند و مستدل و متکی به اصول دادرسی نیست ، توجه جنابعالی را به سطور آخر دادنامه معترض عنه جلب می نمایم که اشعار داشته : " با عنایت به اینکه دارندگان اسناد معارض وفق مقررات به هیأت نظارت ثبت اعلام ، سپس ابطال را مطرح نمایند بلحاظ عدم رعایت مقررات تا استناد به ماده 2 قانون آیین دادرسی مدنی قرار عدم استماع صادر می شود " پس با توجه به متن فوق مشخص می گردد که رأی صادره هم مستند و هم مستدل صادر گردیده است.

برای مشاهده نمونه لایحه به لینک زیر مراجعه کنید.

نمونه-لایحه-۲دریافت

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی و وکیل جرائم دارویی در تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته. و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

منبع : وکیل الرعایا

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه۴

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی