vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

نمونه لایحه اعتراضی به نظریه کارشناسی

نمونه لایحه اعتراضی به نظریه کارشناسی ،

بسمه تعالی

ریاست محترم شعبه ...... دادگاه عمومی حقوقی ..........

موضوع : پاسخ به لایحه اعتراضی وکیل محترم خواندگان (................................ ) نسبت به نظر کارشناس منتخب (شماره بایگانی ............. )

احتراما در خصوص لایحه تقدیمی  وکیل محترم خواندگان ردیف اول و دوم  و همچنین لایحه موکلین ایشان که با موضوع واحد تقدیم آن مقام محترم گردیده است ، نفیاً مواردی را به استحضار آن مقام محترم می رساند ؛

1-برخلاف آنچه ایشان در بند 1 لایحه خود مبنی بر عدم توجه کارشناس محترم به لوایح ایشان عنوان داشته اند باید متذکر شد که کارشناس محترم نه تنها صراحتا در بند 1-4 و 2-5 از صفحه 2 نظریه خود (تحت عنوان حدود مبنای رسیدگی و اقدامات انجام شده ) به ملاحظه لوایح و مدارک طرفین اذعان داشته اند و طی نظریه خود نیز به کرات در صفحات 3 و5 به لایحه و اظهارات خواندگان اشاره نموده است بلکه نهایتا حتی لایحه ایشان را نیز پیوست نظریه خود به دادگاه محترم ارائه نموده است .

همچنین با مداقه مقام محترم قضایی در لایحه فوق الذکر که پیوست نظریه کارشناسی می باشد نیز ملاحظه میشود که ایشان در لایحه خود صرفا به ذکر یکسری اعداد اکتفا نموده و اسناد و مدارکی دال بر پرداخت به کارشناس محترم  ارائه ننموده است (البته که اسنادی در این خصوص وجود خارجی نداشته و ندارد .) 2-همچنین ایشان در بند 3 و طی ادعایی عجیب مدعی شده اند که موکل نسبت به خوانده ردیف سوم(...................) ادعایی نداشته واز درج مبلغ بدهی ایشان به موکل توسط کارشناس محترم شگفت زده شده.

برای مشاهده نمونه لایحه به لینک زیر مراجعه کنید.

پاسخ-به-اعتراض-به-نظریه-کارشناسیدریافت

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته. و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

منبع : وکیل الرعایا

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه۴

  • ۹۹/۱۲/۱۴
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی