vakil

vakil

vakil

vakil

  • ۰
  • ۰

لایحه تجدید نظرباموضوع جعل پاسپورت

لایحه تجدید نظرباموضوع جعل پاسپورت ،

بسمه تعالی

قضات محترم دادگاه تجدید نظر استان ......

موضوع: تجدید نظر خواهی نسبت به دادنامه شماره ...........................  مورخ ................ صادره از شعبه .......... دادگاه ..................... ـ پرونده کلاسه .......................................

احتراماً به وکالت از محکوم علیه پرونده کلاسه فوق الذکر، مستنداً به موجب مواد 427 و 434 قانون آیین دادرسی کیفری و در مهلت قانونی مراتب تجدید نظر خواهی نسبت به دادنامه صدرالذکر را اعلام و در جهت نقض دادنامه صادره ذیلاً مواردی را به استحضار آن مقام عالی میرساند:

1ـ موکل به امید زندگی بهتر و رهایی از بیکاری و افسردگی ناشی از آن قصد مهاجرت از ایران مینماید و متاسفانه در جهت نیل به این مقصود در دام موسسات مهاجرت افتاده و تمام دارایی خود را هم فروخته و به ایشان میدهد تا به نحو قانونی تدارک خروج ایشان را از کشور فراهم آید ، که با مراجعه به فرودگاه متوجه میشود ویزای شینگن کشور .......... که توسط همان موسسات اخذ شده ، قانونی نیست!!

آنچه محرز و مسلم است اینکه چنانچه موکل نسبت به غیر قانونی بودن ویزای کشور ....... علم و آگاهی داشت هرگز جهت خروج به فرودگاه مراجعه نمینمود. چراکه آنچه مسلم است حتی بر فرض کشف جعلیت ویزای ............. توسط مراجع انتظامی ایران  موضوع هرگز در کشور .......... مستور نمانده و بدیهی است موکل چنین ریسکی را در صورت آگاهی انجام نمیداد.

دفتروکالت وکیل الرعایا

نیاز به وکیل در دنیای پیچیده امروزی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.دفتر وکالت وکیل الرعایا با جمع آوری وکلای متخصص در تمامی موارد اعم از خانوادگی، تجاری، کیفری و حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .و افراد می توانند با توجه به نوع پرونده و مشکل حقوقی و حوزه قضایی خود به وکیل مورد نظر خود دسترسی یافته. و با اخذ مشاوره در صورت صلاحدید با وکیل محترم قراردادی را جهت پیگیری مؤثر تر امور انعقاد نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۹۷۲۴۲۲۶

منبع : وکیل الرعایا

آدرس: تهران ، میدان الغدیر ، کوچه شهرک شهدا ، روبروی مرکز جراحی مهر ، پلاک ۸ ، طبقه۴

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • vakiloroayaye tehran vakili

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی